نقد و بررسی سه پایه جیماری مدل Jmary KP-2264

بررسی سه پایه گیماری KP-2264

سه پایه جمری مدل KP-2264 یک سه پایه آلومینیومی سبک وزن محبوب شرکت Jmary است که استحکام بسیار خوبی در کنار قیمت مناسب و وزن سبک ارائه می دهد. این سه پایه با ظرفیت وزنی 3 تا 4 کیلوگرم برای دوربین های کامپکت، SLR و DSLR سطح ابتدایی مناسب است. این سه پایه دارای پایه ها و براکت های سه تکه است که طول کوتاه ساق و پایداری آن را هنگام بسته شدن تضمین می کند. Jmary KP-2264 یک سه پایه بسیار بلند و کاربردی با حداکثر ارتفاع 176.5 سانتی متر است. فراموش نکنیم که وزن این سه پایه تنها 1650 گرم است که حمل و نقل آسان آن را تضمین می کند. وجه تمایز این سه پایه نسبت به سایر رقبا، قابلیت استفاده از آن به صورت تک پایه است.

مشخصات سه پایه جیماری مدل KP-2264

سه پایه جمری 2264 با بدنه آلومینیومی سبک و مستحکم به وزن 1.6 کیلوگرم، سه پایه مناسب برای انواع دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای از جمله دیگر ویژگی های منحصر به فرد سه پایه جمری 2264 می توان به پایه نگهدارنده آن اشاره کرد که مانع از باز شدن ناهماهنگ دوربین می شود. پاها و کمک زیادی به تراز کردن سه پا می کند. این سه پایه مجهز به سر کج تک محوره است.

کیف حمل سه پایه

این سه پایه دارای دسته است که می توانید به راحتی سه پایه را از طریق آن حمل کنید و یا آن را در کیف قرار دهید و به شانه خود آویزان کنید.

سر سه پایه

سر سه پایه یکی دیگر از قطعات مهم است، بسیاری از سه پایه های معمولی دارای سرهای قابل تعویض هستند، بنابراین می توانید برای نیاز خود سر آن را خریداری یا تعویض کنید، معمولا از سرهای سه پایه برای تیراندازی با توپ استفاده می شود و مفاصل ایجاد می شود و به عنوان سر توپ روی آن ها شناخته می شود. قلم و سر کج استفاده می شود.

قیمت سه پایه جمری 2264

سه پایه گیماری مدل KP-2264 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی گیماری موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه دوربین و یا دریافت قیمت روز سه پایه Jmary KP-2264 با نمایندگی محصولات جمری فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه جیماری مدل Jmary KP-2264" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه جیماری مدل Jmary KP-2264"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه