نقد و بررسی سه پایه جیماری مدل Jmary KP-2207 Camera Tripod

بررسی سه پایه گیماری KP-2207

سه پایه جمری مدل KP-2207 سه پایه آلومینیومی سبک محبوب شرکت جماری است که استحکام بسیار خوبی در کنار قیمت مناسب و وزن سبک ارائه می دهد. این سه پایه 2 کیلوگرمی برای تلفن های همراه، دوربین های کامپکت، شبه SLR و دوربین های DSLR سطح پایه ایده آل است. این سه پایه دارای پایه ها و براکت های سه تکه است که طول کوتاه ساق و پایداری آن را هنگام بسته شدن تضمین می کند. سه پایه گیماری 2207 دارای حداکثر ارتفاع 133 سانتی متر و حداقل ارتفاع 39 سانتی متر با امکان عبور و تبدیل به T می باشد.

قیمت سه پایه جمری 2207

سه پایه گیماری مدل KP-2207 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی گیماری موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز، سه پایه دوربین را خریداری کرده و یا قیمت روز سه پایه گیماری KP-2207 را از نمایندگی محصول دریافت نمایید. جماریبا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه جیماری مدل Jmary KP-2207 Camera Tripod" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه جیماری مدل Jmary KP-2207 Camera Tripod"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه