نقد و بررسی سر سه پایه بال هد کد 02

نقد و بررسی سه پایه Ballhead Code 02

می توانید توپ را روی کفش سوکت دوربین (یا هر نوع پایه ای که سوکت دارد) و روی آن مانیتور، چراغ های ال ای دی، میکروفون، ضبط و هر نوع وسیله ای که پایه پیچی دارد، نصب کنید. از 1/4 اینچ استفاده کنید. جنس این سر توپ از فلز ساخته شده و ساختار بسیار پایداری دارد که با استفاده از قفل سر توپی می توانید گوی داخلی را در زاویه دلخواه تنظیم کنید. ظرفیت بار این سر کروی تا 1500 گرم می باشد. همچنین یک فضای پیچ 1/4 اینچی در زیر این سر بال وجود دارد.

قیمت سه پایه سر توپی کد 02

سر سه پایه سر توپی کد 02 با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید سه پایه و یا دریافت قیمت سه پایه توپی با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سر سه پایه بال هد کد 02" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سر سه پایه بال هد کد 02"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه