نقد و بررسی رینگ لایت Ring Light ZD666

بررسی مدل Ring Light ZD666

بر خلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، Ring Light نور یکنواخت تولید می کند. رینگ لایت ZD666 می تواند برای مواقعی که نیاز به نور کامل و بدون سایه داریم استفاده شود. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که سوژه را به آرامی و از تمام زوایا روشن می کند. Ringlight برای عکاسی پرتره، آرایشگران و وبلاگ نویسان بسیار مفید است. این مدل را می توانید در رنگ های سفید، زرد و مشکی ست کنید.

حلقه نور ZD666 گرمای رنگ

این لامپ حلقه ای 10 وات نور مناسبی را برای آرایش، خالکوبی و ناخن فراهم می کند. همچنین توان خروجی آن بین 10-100 درصد است. دکمه روشن/خاموش، نور و تنظیمات کلوین روی ریموت کنترل رینگ لایت قرار دارد که توسط سیم به رینگ لایت متصل می شود. دمای رنگ میله Ring Light ZD666 3200 تا 5600 کلوین می باشد. نگهدارنده منعطف موبایل این مدل که به صورت پیچ بر روی حلقه قرار گرفته است به کاربر در گرفتن عکس و سلفی کمک می کند.

قیمت رینگ لایت ZD666

چراغ حلقه ای ZD666 با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید رینگ لایت و یا دریافت قیمت رینگ لایت مدل ZD666 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رینگ لایت Ring Light ZD666" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رینگ لایت Ring Light ZD666"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه