نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع اینستکس مینی 12 فوجی فیلم Fujifilm Instax Mini 12 Blue + Film

بررسی کنید دوربین چاپ سریع Instax mini 12 با فیلم دهتای

این روزها سرعت رشد تکنولوژی به حدی است که هر روز شاهد اختراع یک محصول جدید هستیم. محصولاتی که تا دیروز در دنیای ما نامی نداشتند اما با گذشتن از مرز خیال به واقعیت تبدیل شدند. هدف اصلی از معرفی یک محصول جدید تغییر و آسان کردن زندگی است. اما این تغییرات هرگز نمی تواند ما را از خاطراتی که از سازهای قدیمی داشتیم بیگانه کند. دوربین چاپ فوری فوجی فیلم Instax mini 12 یکی از محصولات جدید شرکت فوجی فیلم می باشد.

از زمان ظهور دوربین های دیجیتال حضور عکس های کاغذی در زندگی ما کمتر و کمتر شده است. هزاران عکس دیجیتال در گوشی هوشمند یا کامپیوتر ما لحظه به لحظه زندگی ما را ثبت کرده اند اما با یک اشتباه کوچک می توان تمامی این تصاویر را از حافظه گوشی یا کامپیوترمان پاک کرد. اینجاست که ارزش عکس های چاپ شده ای که ممکن است سال ها در آلبوم های ما ذخیره شده باشند بیشتر آشکار می شود. شاید به دلیل مشغله ای که امروزه درگیر آن هستیم زمان یا حوصله کمتری برای چاپ عکس هایمان بر روی کاغذ مانند قدیم داشته باشیم. اما این مشکل را می توان با دوربین های چاپ عکس فوری هم در گذشته و هم امروز حل کرد. فوجی فیلم با دوربین فوری Instax Mini 12 راه حلی سریع و آسان برای چاپ عکس روی کاغذ و احیای خاطرات ما با دوربین های چاپ فوری دارد.

مشخصات فیزیکی و طراحی دوربین Fujifilm instax Mini 12

دوربین Fujifilm Instax Mini 12 دارای رنگ آبی و تصویر بسیار جذابی است. این دوربین را نباید در دسته دوربین های عکاسی حرفه ای قرار داد زیرا جنبه سرگرمی این دوربین بر سایر جنبه های آن بیشتر است. طراحی زیبای این دوربین با رنگ های شاد آن کاملا سازگار است. بدنه این دوربین از پلاستیک ساخته شده و وزن آن 293 گرم است. همچنین ابعاد اصلی این دوربین 104*66.6*122 میلی متر است. این دوربین در پنج رنگ آبی بنفش سفید صورتی و سبز پاستلی طراحی شده است.

وقتی از جلو به دوربین فوری Fujifilm Instax Mini 12 نگاه می کنید یک لنز در وسط یک فلاش در بالا یک سنسور و خروجی اپتیکال دوربین و یک شاتر می بینید. همچنین در کنار لنز یک آینه کوچک قابل مشاهده است که در این قسمت برای گرفتن عکس های سلفی قرار داده شده است. فوجی فیلم کمبود صفحه نمایش را با این آینه کوچک جبران کرده است تا کادربندی لازم برای گرفتن عکس های سلفی از این آینه انجام شود. اما پشت این دوربین نسبت به نمای جلو بسیار ساده تر و کم صداتر است. چشمی کوچکی که مانند دوربین های آنالوگ قدیمی تنها راه دیدن صحنه و کادربندی عکس است. در وسط یک فلپ بزرگ وجود دارد که کاغذ دوربین در آن قرار می گیرد. از دیگر مواردی که در طراحی این دوربین می توان به آن اشاره کرد محل چاپ عکس در بالا محل قرارگیری باتری در گوشه و محل مخصوص نصب بند جلوی این دوربین است.

عملکرد دوربین مینی 12 فوجی

این مدل با قابلیت نوردهی خودکار به روز شده است در واقع دیگر نیازی به تنظیم دستی حالت های نور در این دوربین نیست این دوربین به طور خودکار شرایط نور را اندازه گیری می کند و بر اساس آن واکنش نشان می دهد. فلاش داخلی آن زمانی کار می کند که تشخیص دهد محیط نور کمی دارد و به محیط نور اضافه می کند. برای گرفتن سلفی کافیست لنز را بچرخانید تا این دوربین در حالت سلفی و کلوزآپ قرار گیرد. قابلیت نمای نزدیک طراحی لنز 60 میلی متری f/12.7 برای عکاسی با حداقل فاصله کانونی 30 سانتی متر مناسب است. یکی از ویژگی های جدید این دوربین این است که وقتی حالت کلوزآپ را روشن می کنید جسم در حال چاپ درست در مرکز قرار می گیرد.

امکان ذخیره عکس های خود در گوشی هوشمند

INSTAX UP! این به شما اجازه می دهد تا به راحتی عکس های INSTAX خود را پس از چاپ به صورت دیجیتالی ذخیره و اسکن کنید تا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دوربین های Instax چگونه کار می کنند

این دوربین با کارایی و طراحی متفاوتی ساخته شده است. به محض اینکه با آن عکس می گیرید از شکاف کناری دوربین بیرون می زند. در واقع عملکرد دوربین پرینت سریع به این صورت است که یک فیلم مخصوص در داخل دوربین قرار می گیرد و با فشار دادن شاتر نور از سوراخ وارد دوربین می شود و این فیلم های حساس به نور را تحت تاثیر قرار می دهد. پس از بسته شدن مجدد شاتر فیلمی که تصویر روی آن ضبط شده است از شکاف کناری خارج می شود و پس از چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور به تدریج تصویر نمایان می شود. برای استفاده از این دوربین باید کاغذ مخصوصی برای آن تهیه کرد که جداست. عکس ها در سایز 46*62 میلی متر چاپ می شوند.

باتری دوربین فوجی فیلم Instax mini 12 Quick Print

دوربین Instax Mini 12 فوجی فیلم با دو باتری قلمی تغذیه می شود. تمامی باتری های قلمی رایج موجود در بازار از جمله باتری های قابل شارژ با این دوربین سازگاری دارند. هر باتری در این دوربین برای ثبت و چاپ حدود 150 عکس کافی است.

قیمت دوربین فوجی فیلم Instax Mini 12 Instant Print with Print Film

دوربین فوجی فیلم Instax Mini 12 آبی فوجی فیلم Instax Mini 12 پرینت فوری با بسته ده فیلم در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات فوجی فیلم موجود می باشد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید دوربین پرینت فوری و یا دریافت قیمت به روز دوربین چاپ فوری فیلم دار Instakey Mini 12 با نمایندگی فوجی فیلم فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

  1. محل انتشار فیلم
  2. سنسور فلاش
  3. سنسور نور AE
  4. نور چشمک زن
  5. منظره یاب
  6. دکمه شاتر
  7. هود / لنز
  8. آینه سلفی
  9. لنز
  10. لنز / حلقه قدرت
  11. فلاش برای شارژ فلاش
  12. تسمه را نصب کنید
  13. چشمی منظره یاب
  14. قفل پشت جلد
  15. پنجره تایید ویدیو
  16. پشت جلد
  17. پیشخوان فیلم
  18. درب باتری

نحوه چاپ و قرار دادن فیلم در دوربین های فوجی فیلم

نمونه تصویر چاپ شده با دوربین Fujifilm Mini 12

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع اینستکس مینی 12 فوجی فیلم Fujifilm Instax Mini 12 Blue + Film" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی دوربین عکاسی چاپ سریع اینستکس مینی 12 فوجی فیلم Fujifilm Instax Mini 12 Blue + Film"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه