نقد و بررسی درپوش گرد و غبار لنز نیکون مدل LF-4

بررسی درپوش گرد و غبار لنز نیکون LF-4

درپوش لنز نیکون مدل LF-4 برای پشت لنزهای نیکون است. این کلاه به سفارش نیکون و ساخت چین است. رنگ این محصول مشکی می باشد. پشت لنز نیکون برای محافظت از لنز در برابر گرد و غبار بسیار مفید است زیرا لنز به دلیل حساسیت و اهمیت آن باید به درستی محافظت شود. در تصویر زیر یک نمونه در فروشگاه را مشاهده می کنید و لازم به ذکر است که تفاوت ظاهری زیادی با نمونه اصلی دارند. همچنین در تصویر درپوش بدنه دوربین نیز موجود است که همراه این محصول نیست و باید جداگانه خریداری شود.

اهمیت استفاده از پشت لنز نیکون

محافظت از لنز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به آن توجه شود زیرا در صورت عدم استفاده از درپوش لنز که به درپوش لنز نیز معروف است احتمال ورود گرد و غبار به داخل لنز بسیار زیاد است و گرد و غباری که وارد لنز می شود باعث ایجاد نقاط سیاه روی لنز و داخل تصویر می شود. وقتی گرد و غبار روی لنز می نشیند باعث از بین رفتن فوکوس می شود که به آن فوکوس می گویند و تمرکز روی سوژه را از دست می دهید. با تجمع رسوبات خاک در داخل لنز کیفیت تصویر کاهش می یابد و لنز در نهایت غیرقابل استفاده می شود. شاید فکر کنید گرد و غبار داخل لنز روی عکس تاثیری نمی گذارد اما زمانی که دیافراگم لنز باز است متوجه گرد و غبار روی لنز و تاثیر آن بر روی عکس خود خواهید شد.

قیمت درپوش لنز نیکون

درپوش لنز نیکون با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی نیکون موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید درپوش لنز و یا دریافت قیمت درپوش لنز نیکون با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی درپوش گرد و غبار لنز نیکون مدل LF-4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی درپوش گرد و غبار لنز نیکون مدل LF-4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه