نقد و بررسی خیمه عکاسی نور دار 80×80 گودکس | Godox LSD80 Light Tent

جعبه نور گودکس 80×80 با بررسی و بررسی دیمر

چادر سبک برای فرو بردن اجسام در نور نرم و یکنواخت استفاده می شود. لایت باکس مدل Goodex LSD80 80×80 سانتی متر برای عکاسی از محصولات سایز متوسط ​​مانند ظروف آشپزخانه لوازم خانگی و محصولات مشابه بسیار مناسب است. در این روش سوژه توسط نور ساطع شده از بیرون احاطه می شود و در نتیجه نور بسیار ملایم و یکنواختی روی سوژه ایجاد می شود و تصاویر درخشان با کیفیت بالایی ثبت می شود. این لایت باکس دارای دو خط LED با دمای رنگ 5600 درجه کلوین می باشد که با استفاده از دیفیوزر نور با کیفیت و یکنواختی را به جسم ساطع می کند.

جنس جعبه نور گودکس 80*80

چادر عکس ال اس دی 80 گودکس از بیرون از برزنت و در داخل از برزنت بازتابنده ساخته شده است. در قسمت بالایی یک شیار برای ورود لنز طراحی شده است. این اتاق عکاسی مجهز به 2 پس زمینه سیاه و سفید است که پرکاربردترین پس زمینه ها هستند. این پس زمینه ها از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند. این جعبه نور به طور کامل باز شده و در یک کیسه قرار می گیرد.

چادر عکس گودکس 80*80 با دیمر

چادر ساخت شرکت گودکس می باشد و با ابعاد 80*80 سانتی متر می توانید از آن برای راه اندازی آتلیه نور مناسب برای عکاسی ماکرو و تبلیغاتی استفاده کنید. این چادر مکعبی از نوع خاصی از پارچه ساخته شده و دارای نوارهای ال ای دی سفید رنگ برای روشنایی یکنواخت اجسام است. همچنین سایه های ملایمی ایجاد می کند و از تابش خیره کننده و پرتوهای کور کننده جلوگیری می کند. یکی از مشکلات عکاسی از اجسام براق انعکاس نامنظم نور است که با استفاده از آن می توان محیطی کاملا کنترل شده از نظر نورپردازی اطراف جسم ایجاد کرد.

استفاده از چادر عکاسی

از دیگر مواردی که بهتر است از این دستگاه تنظیم نور تابشی استفاده کنید هنگام عکس گرفتن از اشیاء و کالاها برای چاپ در کاتالوگ یا برای بارگذاری در وب سایت فروشگاه اینترنتی است. همچنین انتخاب خوبی برای استفاده در هنگام عکاسی از جواهرات است.

قیمت لایت باکس گودکس 80*80

لایت باکس گودکس 80×80 مدل LSD80 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی گودکس موجود می باشد قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید چادر عکاسی و یا دریافت قیمت روز لایت باکس گودوکس 80*80 با نمایندگی محصولات GODOX فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی خیمه عکاسی نور دار 80×80 گودکس | Godox LSD80 Light Tent" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی خیمه عکاسی نور دار 80×80 گودکس | Godox LSD80 Light Tent"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه