قهرمانی در آسیا با شکست ژاپن/ یزدانی بالاخره رنگ طلا را دید

قهرمانی در آسیا با شکست ژاپن/ یزدانی بالاخره رنگ طلا را دید

نماینده وزن70 کیلوگرم ایران با شکست حریف ژاپنی به مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش اکسکو، در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان، امیرمحمد یزدانی نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال نقره جهان، در دیدار فینال مقابل یوشینوسوکه آیویاگی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه 13 بر 9 به برتری رسید و دومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را از آن خود کرد. یزدانی سالها در مسابقات مختلف صاحب مدالهای نقره و برنز می شد و بالاخره در مسابقات آسیایی قرقیزستان رنگ طلا را دید.

 یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل عثمان اف دارنده مدال برنز جهان 2021 از قرقیزستان با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یزدانی در این مرحله نیز مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید و راهی فینال شد. 

پیش از این رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید اما ابراهیم خواری در وزن 57 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.

تا دقایقی دیگر محمد نخودی نماینده وزن 79 کیلوگرم ایران برای کسب مدال طلا به روی تشک می رود و محمدحسین محمدیان نیز برای کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد.

پایان خبر اکسکو

قهرمانی در آسیا با شکست ژاپن/ یزدانی بالاخره رنگ طلا را دید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهرمانی در آسیا با شکست ژاپن/ یزدانی بالاخره رنگ طلا را دید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهرمانی در آسیا با شکست ژاپن/ یزدانی بالاخره رنگ طلا را دید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه