نادی خوراسگانی:
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد که ظرفیت های ناشناخته علوم تربیتی و مهارتی باید در حوزه مهدویت به کار گرفته شود.
به گزارش خبرنگار اکسکو محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین نشست دبیران استانی دبیرخانه مهدویت که در دانشگاه آزاد اصفهان تشکیل شد خواستار شناخت و بهره گیری از ظرفیت های موجود در بخش علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد را در حوزه مهدویت شد.
وی اضافه کرد: پایگاه ها و نقاط قوتی اعم از ۸۳۵ مدرسه ۲۸۰ کودکستان و ۱۲۰ دانشکده توسعه فناوری و کارآفرینی در دانشگاه آزاد داریم که می توانند در نقش قرارگاه های دانش آموزی مهدویت یا پایگاه های تربیت مهدوی ظاهر شوند.
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تربیت مهدوی یک مبحث مقطعی نیست بلکه یک فرآیند آینده محور است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه اندیشه آفرین و تمدن ساز باید تولید آثار اجتماعی و بیرونی بیشتری از آثار ظاهری و درونی داشته باشد بنابراین با تأثیرگذاری بر جامعه و زیست بوم خود شایسته است که در جریان مهدویت و تربیت مهدوی نقش محوری داشته باشد.
نادی خوراسگانی با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: پاسخ امام خمینی(ره) در پاسخ خبرنگار در زمان تبعید در فرانسه که سربازان ما اکنون در گهواره هستند گویای این خط مشی و این الگوست که باید جریان تربیت مهدوی را از دوره شیرخوارگی تعریف کنیم و برای موفقیت در جهانی سازی اندیشه مهدویت و پشتوانه سازی بر روی کودکان نوجوانان و جوانان باید سرمایه گذاری کرد و از این چند قشر غافل نشویم.
وی اشاره کرد: یکی از مهم ترین موضوعات در این خصوص بحث تولید محتوا به فراخور مخاطب و در ارتباط با گروه های سنی و بنا به علایق و گرایش ها مختلف است چراکه در بحث تولید محتوا رسانه فضای مجازی و دنیای ارتباطات کم کاری ماست که دشمن پرتوان ظاهر می شود و در صورت حضور پر قدرت ما مجال و ابتکار عمل را به دست خواهیم گرفت.
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اساس حرکت دانشگاه آزاد اسلامی بر پایه سه محور توصیه شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه آزاد گروه آموزشی تربیت ایمانی تأسیس شده که یک محور آن تربیت مهدوی است و البته همفکری و مشارکت دبیران استانی دبیرخانه مهدویت را برای تدوین سرفصل ها و ارائه محتوا های آموزشی و تربیتی نیاز دارد.
ظرفیت های ناشناخته علوم تربیتی و مهارتی در حوزه مهدویت به کار گرفته شود
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت های ناشناخته علوم تربیتی و مهارتی در حوزه مهدویت به کار گرفته شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت های ناشناخته علوم تربیتی و مهارتی در حوزه مهدویت به کار گرفته شود"، کلیک کنید.