زیرساخت‌های مرز باشماق در استان کردستان آماده تردد زائران اربعین حسینی است

زیرساخت‌های مرز باشماق در استان کردستان آماده تردد زائران اربعین حسینی است

اکسکو/کردستان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: زیرساخت‌های مرز باشماق در استان کردستان آماده تردد زائران اربعین حسینی است.

امروز در جمع خبرنگاران از پایانه مرزی باشماق گفت: جاده‌های منتهی به مرز باشماق آماده‌سازی شده و از سال گذشته تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای استفاده زائران اربعین در محوطه پایانه مرزی باشماق انجام شده است و اعتبارات این مرز نسبت به سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: زائران عتبات عالیات زمان سفر را مدیریت کنند و امید است با توجه به گرمای شدید هوا در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه، زائران استقبال بهتری از مرزهای باشماق و تمرچین در استان‌های شمال غربی داشته باشند.

به گفته امانی با پیش‌بینی مرکز مدیریت راه‌های کشور، امسال شاهد رشد ۱۰۰ درصدی زائران از پایانه مرزی باشماق خواهیم بود.

پایان خبر اکسکو 

زیرساخت‌های مرز باشماق در استان کردستان آماده تردد زائران اربعین حسینی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زیرساخت‌های مرز باشماق در استان کردستان آماده تردد زائران اربعین حسینی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زیرساخت‌های مرز باشماق در استان کردستان آماده تردد زائران اربعین حسینی است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه