روند نزولی قیمت دام زنده/ واردات قیمت گوشت را ریخت؟

روند نزولی قیمت دام زنده/ واردات قیمت گوشت را ریخت؟

به گزارش اکسکو، احمد مقدسی در پاسخ به این سوال که قیمت دام زنده چه تغییراتی داشته است؟ گفت: قیمت دام زنده گوساله نر کیلویی 180 تا 190 هزار تومان است که در یک ماهه اخیر گوساله نر زنده و ماده گاو حدود 30 هزار تومان کاهش داشته است.

اکسکو در خبری نوشت:وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت تولید داخل بسیار کاهشی شده، زیرا آنقدر گوشت وارد شده که بازار را اشباع کرده است گفت: در نتیجه با کاهش تقاضا، دام روی دست دامداران مانده و خریداران تمایل دارند گوشت وارداتی بخرند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران تصریح کرد: کارخانه های تولید فرآورده های گوشتی نیز از گوشت های وارداتی استفاده می کنند و کسی گوشت ماده گاو را نمی برد.

مقدسی با اشاره به اینکه باید واردات گوشت با ارز ترجیحی منطقی باشد، گفت: متاسفانه این گوشت ها با ارز ترجیحی وارد می شوند و تبدیل به سوسیس و کالباس شده و از آن طرف صادر می شوند که در حقیقت سود اصلی را دیگران می برند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران در پایان گفت: دام به اندازه نیاز داریم و هیچ کمبودی وجود ندارد و نیاز به واردات نیست.

217

روند نزولی قیمت دام زنده/ واردات قیمت گوشت را ریخت؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روند نزولی قیمت دام زنده/ واردات قیمت گوشت را ریخت؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روند نزولی قیمت دام زنده/ واردات قیمت گوشت را ریخت؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه