
مسعود فراستی در نقدی در برنامه همشهری توضیحاتی درباره فصل هفتم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم ارائه داد.
او گفت: «سریال «پایتخت» یک تولید نسبتا کوچک بود که هدف اصلی آن ایجاد فضای کمدی و خنداندن مخاطب بود. این پروژه از کار تورج اصلانی شروع شد؛ او ابتدا قصد داشت فیلم سینمایی بسازد و ایده اصلی آن از یک خانواده در پشت کامیونت شروع شد که بعداً این داستان به شکل سریالی تولید شد. تنابنده توانمندی خاصی در اجرای این کار داشت و توانست با وجود فضای ساده ای که داشت به شکلی موثر و جذاب آن را به نمایش بگذارد.»
او ادامه داد: «در این سریال بازیگران به ویژه تنابنده توانسته اند به خوبی نقش های خود را ایفا کنند و در بسیاری از قسمت ها کار های آنان قابل دفاع است. اما در عین حال بعضی از شخصیت ها مانند خواهر تنابنده که عینکی است بازی هایی با کیفیت متوسط ارائه می دهند که قابل تحمل هستند.»
او در پایان گفت: «یکی از نقاط ضعف سریال نمایش غیرقابل توجیه و توهین آمیز برخی از شخصیت ها مانند میمونی که در داستان حضور دارد و همچنین شخصیتی که اخیراً وارد سریال شده و خود را مهمان معرفی کرده است. به نظر من این موارد از جذابیت داستان کاسته اند. همچنین سریال وقتی به سمت سمبولیسم و خوانش های فراتر از جنبه کمدی خود حرکت می کند به نوعی دچار پیچیدگی های اضافی می شود که این پیچیدگی ها بیشتر باعث ایجاد مشکلات در روند داستان می شوند.»
حمله تند مسعود فراستی به بهتاش سریال «پایتخت» و تعریف از نقی
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله تند مسعود فراستی به بهتاش سریال «پایتخت» و تعریف از نقی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله تند مسعود فراستی به بهتاش سریال «پایتخت» و تعریف از نقی"، کلیک کنید.