حضور پلیس مانع کشته شدن دختری به دست پدرش در میانه شد

حضور پلیس مانع کشته شدن دختری به دست پدرش در میانه شد

حضور پلیس مانع کشته شدن دختری به‌دست پدرش در میانه شد

آفتاب نیوز :

سرهنگ حسن رفیعی امروز (23 اسفند ماه) گفت: در ساعت های پایانی چهارشنبه آخر سال و درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اعلام نیاز پلیسی توسط یکی از زن، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت و به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، پدری به دلیل اعتیاد و استعمال مواد مخدر از نوع شیشه و ایجاد توهم، همسر و دخترش را ضرب و شتم کرده و قصد خفه کردن فرزند دخترش را داشته است.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با گرفتن مجوز قضایی به خانه فرد وارد شدند و متهم را دعوت به آرامش کردن و ضمن رها کردن فرزند از دست پدرش نسبت به بازداشت او اقدام کردند.

او با بیان اینکه دختر جوان با حضور عوامل اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شد، افزود: مردم برای گرفتن هرگونه مشاوره برای رفع مشکلات شخصی، به مشاوران مستقر در کلانتری ها مراجعه کنند و رایگان از خدمات ارایه شده در این مراکز بهره مند شوند.

حضور پلیس مانع کشته شدن دختری به دست پدرش در میانه شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پلیس مانع کشته شدن دختری به دست پدرش در میانه شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پلیس مانع کشته شدن دختری به دست پدرش در میانه شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه