توزیع دو تن گوشت قربانی بین مراکز شبانه‌روزی و مددجویان قمی

توزیع دو تن گوشت قربانی بین مراکز شبانه‌روزی و مددجویان قمی

اکسکو/قم رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم از توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین مددجویان و اهداء ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی بین مراکز بهزیستی خبرداد.

محمد علیمرادی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم امروز ۲ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: امسال هم همانند سنوات قبل بهزیستی استان قم پذیرای نذورات قربانی مردم استان در همه مراکز بود و پایگاه دائمی بهزیستی در آسایشگاه معلولین و سالمندان ذبح گوسفند قربانی به صورت کاملا بهداشتی و شرعی انجام شد.

علیمرادی ضمن تقدیر از خیرین افزود: جدای نذورات و گوشت اهدایی مردم به مراکز شبانه روزی بهزیستی در سطح استان که بیش از ۸۰۰ کیلو برآورد شد با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و سایر خیرین هم بیش از ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی از طریق سیستم مددکاری و مراکز مثبت زندگی بهزیستی بین مددجویان توزیع شد.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم بیان کرد: در قالب پویش «عید تا عید» تا روز عید سعید غدیر کلیه مراکز بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در سطح استان آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی هستند.

پایان خبر اکسکو

توزیع دو تن گوشت قربانی بین مراکز شبانه‌روزی و مددجویان قمی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع دو تن گوشت قربانی بین مراکز شبانه‌روزی و مددجویان قمی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع دو تن گوشت قربانی بین مراکز شبانه‌روزی و مددجویان قمی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه