تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

اکسکو/خراسان رضوی رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: میادین میوه و تره‌بار در روز شهادت امام رضا(ع) تعطیل است، اما برای تامین نیازهای مواکب و هیات‌های مذهبی تدابیری اتخاذ شده است.

محمد قنبری شکوه در گفت‌وگو با اکسکو با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه مصادف با شهادت امام رضا(ع)، تعطیل خواهند بود، اظهار کرد: برای تأمین نیازهای مواکب و هیات‌های مذهبی، تدابیری در کمیته تأمین اتخاذ شده است. بنابراین ما برای روز چهارشنبه نمایندگانی را تعیین کرده‌ایم و این نمایندگان وظیفه دارند تا در صورت تماس مواکب و هیات‌ها، اقلام مورد نیاز آن‌ها را بدون افزایش قیمت و طبق نرخ مصوب تأمین کنند.

وی در خصوص نحوه دسترسی مواکب و هیات‌ها به میادین بار، عنوان کرد: دسترسی از طریق شماره تلفن‌های اعلام‌شده خواهد بود. مواکب و هیات‌های مذهبی می‌توانند در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور هر ساعتی که نیاز داشته باشند، با نمایندگان ما تماس بگیرند و میوه و صیفی‌جات مورد نیاز خود را بدون مشکل تأمین کنند. کمیته تأمین متشکل از معاون فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی مشهد و رؤسای اتحادیه‌های مرتبط با تأمین ارزاق مانند اتحادیه بارفروشان، مواد غذایی، گوشت و مرغ، نانوایان، میوه و سبزیجات و… است.

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد افزود: ما قیمت‌ها را هر روز در سامانه اعلام می‌کنیم و تاکنون افزایش قیمت خاصی مشاهده نشده است. همچنین در سردخانه‌های ما به اندازه کافی بار موجود است و با توجه به فراوانی بار مشکلی نیز بابت تأمین نخواهیم داشت.

قنبری شکوه با اشاره به اینکه قطعا میوه‌فروشی‌های سطح شهر پیش‌بینی لازم برای این تعطیلی را کرده‌اند، گفت: وقتی ما در میادین افزایش قیمتی نداشته‌ایم، قاعدتاً نرخ‌های سطح شهر نیز نباید افزایشی داشته باشد. بنابراین انتظار نمی‌رود که در سطح شهر شاهد افزایش قیمت باشیم.

پایان خبر اکسکو 

تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی میادین میوه و تره‌بار مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه