بازگشت مسی با گل – اکسکو

بازگشت مسی با گل - ایسنا

اینترمیامی در شبی که لیونل مسی را دوباره در ترکیبش می دید برابر حریفش با تساوی دو بر دو متوقف شد. لیو مسی در این بازی به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد و گل نخست را به ثمر رساند.

به گزارش اکسکو، اینترمیامی در هفته هشتم لیگ آمریکا به مصاف کلورادو رفت. این بازی که به میزبانی  اینترمیامی برگزار شد برنده ای نداشت و در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

لیونل مسی پس از مصدومیتی که داشت در این بازی دوباره توانست به ترکیب اینترمیامی بازگردد. او در نیمه دوم و در حالی که بازی با یک گل به سود حریف دنبال می شد، وارد زمین شد و توانست گل تساوی را برای اینترمیامی در دقیقه 58 به ثمر برساند. اینترمیامی در دقیقه 60 گل دوم را هم زد اما در دقایق پایانی دوباره دروازه اش را بازشده دید تا در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

اینترمیامی با تساوی در این بازی 12 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار گرفت.

پایان خبر اکسکو

بازگشت مسی با گل – اکسکو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت مسی با گل – اکسکو" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت مسی با گل – اکسکو"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه