بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک

بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک

بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک

اکسکو/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی فراجا در معیت فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه (19 فروردین) از پایانه مرزی میلک بازدید کرد.

سردار احمدعلی گودرزی در این بازدید گفت: در راستای برطرف کردن مشکلات پایانه مرزی میلک و بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان از پایانه مرزی میلک بازدید انجام شد .

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ضمن اظهار رضایت از برقراری امنیت پایدار و احساس امنیت در بین مرزنشینان در تبادلات تجاری اظهار کرد: مجموعه دستگاه های دخیل در پایانه همواره در تلاش بوده تا فرآیند خروج کالا تسهیل شود و مرزنشینان بیش از پیش از پتانسیل های موجود در منطقه بهره ببرند.

سردار گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: سهولت انجام اقدامات گمرکی مدیون مرزدارانی است که در برقراری امنیت پایدار در منطقه تلاش می کنند.

پایان خبر اکسکو

بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید فرمانده مرزبانی فراجا از پایانه مرزی میلک"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه