بازدید رییس سازمان ثبت از فعالیت کارکنان ثبتی شهر تهران در روز پنج شنبه

بازدید رئیس سازمان ثبت از فعالیت کارکنان ثبتی شهر تهران در روز پنج شنبه

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز (10 اسفند) از واحدهای ثبتی فعال شهر تهران که در روز تعطیل مشغول خدمت رسانی بودند، بازدید کرد.

به گزارش اکسکو در تداوم نذر خدمت و حضور جهادی کارکنان سازمان ثبت در روزهای تعطیل در محل کار جهت تسریع در امور مردم و رسیدگی به پرونده ها و صدور اسناد، امروز (10 اسفند) کارکنان برخی از واحدهای ثبتی شهر تهران نیز در محل کار حاضر شدند.

بابایی – رییس سازمان ثبت – در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک «کن» در غرب تهران که افخمی مدیرکل ثبت استان نیز وی را همراهی می کرد، ضمن بررسی فعالیت های در حال انجام، از تلاش و احساس مسیولیت مدیران و کارکنان ثبت تهران جهت تسریع در امور و رسیدگی به حجم بالای درخواست ها و امور ثبتی مردم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت میزان مدیران و کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک ولیعصر (عج)، شهرآرا و لویزان نیز در این روز تعطیل کاری در محل کار خود حاضر شدند و در این اقدام جهادی مشارکت داشتند.

پایان خبر اکسکو

بازدید رییس سازمان ثبت از فعالیت کارکنان ثبتی شهر تهران در روز پنج شنبه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس سازمان ثبت از فعالیت کارکنان ثبتی شهر تهران در روز پنج شنبه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس سازمان ثبت از فعالیت کارکنان ثبتی شهر تهران در روز پنج شنبه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه