اختصاص بیش از 48 میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

اختصاص بیش از 48 میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

اکسکو/البرز مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: سال گذشت 48 میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر هزار و 93 واحد مسکونی مددجویان شد.

به گزارش اکسکو، مازیار محمدی روز دوشنبه سوم اردیبهشت با اشاره به اینکه هزینه های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض الحسنه بوده است، اظهار کرد: طی یکسال گذشته 48 میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر 1093 واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده های تحت حمایت ارایه شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض و معوض ارایه می شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری ها و دهیاری ها به منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

پایان خبر اکسکو

اختصاص بیش از 48 میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص بیش از 48 میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص بیش از 48 میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه