آخرین دعای کمیل پیش از آغاز حج برگزار شد

آخرین دعای کمیل پیش از آغاز حج برگزار شد

زایران ایرانی آخرین مراسم دعای کمیل پیش از آغاز مناسک حج را در شهر مکه برگزار کردند.

به گزارش اکسکو، درحال حاضر حدود 87 هزار و 550 زایر ایرانی در شهر مکه حضور دارند، مناسک حج از غروب جمعه 25 خردادماه با خروج زایران از شهر مکه آغاز می شود. زایران ایرانی شب گذشته آخرین دعای کمیل پیش از حج را در مکه خواندند. این مراسم در هتل های محل اسکان زایران اجرا شد.

دعای کمیل از معروف ترین دعاهاست که مسلمانان آن را در شب های جمعه می خوانند و از خدا طلب آمرزش می کنند.

اجرای مراسم دعای کمیل بخشی از برنامه های زایران در طول مناسک حج است که تا پیش از حج 95، درشهر مدینه در منطقه بین الحرمین و در مکه، در محل اسکان زایران برگزار می شد. پس از سال 95، مراسم دعای کمیل در مدینه نیز به محل اسکان زایران انتقال یافت.

پایان خبر اکسکو

آخرین دعای کمیل پیش از آغاز حج برگزار شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین دعای کمیل پیش از آغاز حج برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین دعای کمیل پیش از آغاز حج برگزار شد"، کلیک کنید.